Vriendenweekendje 2023

26-06-2023

Vrijdag 23 juni was het dan zo ver.

We gingen met de wielewaal groep weg, maar deze keer niet met de wielewaal.


S kwam s middags bij mij om gezellig samen te reizen. En wat een reis. Van file naar file tot nog een file.

 
Maar wel met hele leuke gesprekken onderweg. Gesprekken die alleen wij dan weer snappen.
Eenmaal aangekomen, bleek dat we toch eerder dan M.G waren. Maar ook die kwam twee minuten later binnen.

 
En zo langzaam was iedereen er bijna rond 5 uur.
Heerlijk buiten gegeten, bijgepraat en gelachen.
Maar ook op een springkussen geweesr hahaha. Ik was weer helemaal jong. Samen met L en J , en M.G filmde en lage ons toe (hoop ik hahaha)

 
S avonds nog even een spelletje gedaan, M.G en ik nog even bij de buren wezen kijken. L en K moesten M.G er bijna wegslepen hahaha.
Off course nog gedoucht, want dat hoort op vrijdag . Helemaal niet van de structuur.

Zaterdag ochtend was het tosti party. Van marshmallows tot gewoon kaas ging er op.

S middags zijn we naar strijp s geweest. Daar hebben de meeste een rondleiding gehad. En zijn daarna lekker in groepjes op pad gegaan.
A vertelde dat ze een kattenluikje had gezien op de eerste verdieping, zonder een balkon...

Gelukkig was het een gerecycled deur. Maar of er echt geen kat woont...


S avonds gingen we uit eten. En daarna is ons groepje met de bus verdwaald bij de Mac. Zo gek we stonden er in 1 keer......
SUNDAEEEE IJSJEEE

 
s avonds nog een hele leuke kwis gedaan georganiseerd door W.

 
En later op de avond zijn we wezen party crashen. Er was een feestje. En tjah het feest is toch pas compleet als wij zijn geweest hihi.

 
Zondag ochtend hadden we een activiteit, waar ik me even toe moest zetten. Yoga.
Eerlijk is eerlijk het was best interessant.

 
Maar hierna gingen we dan eindelijk naar de alpaca s. K mocht ze eindelijk voeren. Dat was zo gaaf !!! Daar werd ik zen van .

 
Op de accommodatie nog wat eten en een ijsje. Daarna op naar huis , helaas
Bedankt iedereen , het was weer een feestje. Ik voelde me bij jullie thuis.

 
Wist je dat:

als je een bus inlevert bij de verhuur je eerst de lampen uit moet doen,  voordat je de sleutel in de brievenbus doet ? 

ik  met kleren het zwembad ben in gestapt, nog voordat An door de poort was   

De beer weer los was.
Wij goed in party crashen zijn

J.A heerlijk geshopt heeft, terwijl wij een rondleiding hadden


Dat K niet mee mocht doen met de yoga, dit voor iedereen beter was hihihi

.M.G en ik nog geprobeerd hebben te ontsnappen,  maar we werden tegen gehouden...

 
L en ik weer onze jaarlijkse foto hebben gemaakt?

Au denk dat ik wel even een spin op 3 meter hoogte kan dood meppen.

Ik het met iedereen leuk heb gehad.

S ik heel lief vond dat je zei dat ik een soort zusje ben. Jij ook van mij

het weer thuis komen was. 

Jessica van Achterberg
Alle rechten voorbehouden 2017
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin