Sailwise 2023

21-07-2023

Daar zit ik  dan in de auto terug .  foto's voor mijn neus. wat was het een mooi week. 

 zaterdag 15 juli kwamen we aan in elahuizen. 
Dit jaar geen eiland  , voelde wel een beetje gek.   Vooral omdat heel veel vrienden van mij deze week naar het eiland gingen. 

Maar ik heb er geen seconde spijt van gehad.  J en ik hebben van alles gedaan.  Van zwemmen,  tot achter de boot aan gaan op een supplank aan een touwtje.   

 Uit eten en alpacas knuffelen.  zelfs nog even pootje baden op het strand.

Ook het zelf sturen en de zeilen heisen deden we met plezier. 

  J en ik hebben zelfs samen een heel stuk gestuurd, met de enige aanwijzing   , volg de rode boeien lijn.  

 Ook heb ik nieuwe vrienden gemaakt  , vrijwilligers in mijn hart gesloten.  en heel veel gelachen.   

 de mooiste uitspraak was: blijf wie je bent.  

 Het was een top week.

 Wist je dat:

- K  een lobster heeft gevangen

- P nog steeds geen appelplaattaart gegeten heeft  . 
-  EL helemaal genoot bij de alpacas 
- A gezwommen heeft in het koude meer. 
- Li sinterklaas op bezoek heeft gehad. 
- R , mee zou doen met dieeten, maar dit de eerste avond al mis ging.    hij hier anders over denkt.  
- Ger vlaflips besteld,  met een heel precies recept,  de bestellingen ook gekomen is. 
- Jo zo even een boot inparkeert 

- M - J iedere keer gestoord werd als ze in standje hawai stond. 

 - H  hele goede opmerkingen kan maken.  iets met likken....  

- Mar gelukkig ons nog een beetje in het gareel hield. en Jes en Jo naar bed stuurden, toen het nodig was hihi.  

  -pat 1 dag de baas was en R  maand van de medewerker was. 

Thanks iedereen. 

 


 


  

Jessica van Achterberg
Alle rechten voorbehouden 2017
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin