Kookweekend 2022

07-11-2022

Kookweekend 2022.

 

Zit ik dan lekker in bad. Heerlijk warm !!!
Maar ik kom ook spreekwoordelijk net uit een warm bad.
Want zo voelt het Kookweekend, als thuis komen.
Het weekend waarin ik volledig mezelf kan en mag zijn.
Het weekend begon dit jaar voor mij wel een beetje spannend. Onbekende taxi, zou die wel komen....
Maar achteraf bleek al die zorgen om niks. Het was een hele gezellige taxi rit.
Eenmaal aangekomen, zat Myrte er al. Best grappig, normaal ben ik eerder.
Alle deelnemers kwamen daarna langzaam aan binnen.
S ' avonds hadden we een heerlijke rijsttafel. Iedereen at er goed van en het was zelfs even stil.
Jaaaa ook ik !!!
Daarna hebben we gezellig samen gezeten bijgekletst. En heb ik na het douchen, een spelletje gedaan met A en L . Het eerste spelletje was dobble. En de tweede die kwam dit weekend keer op keer terug. En keer op keer niet af. Als je de zin leest weet je waarschijnlijk al welk spel hihihi.
De volgende dag zijn we naar een kwekerij geweest, nee helaas ze hadden geen wiet. En ja we hebben het echt gevraagd.
Hier hebben we ook samen gekookt en gegeten van de producten uit de kwekerij.
Daarna weer op naar het huisje , want A en A hadden iets geregeld.
Om kwart over 4 stonden we met zijn alle netjes buiten. En ja hoor daar kwam de muziek.
Na dit muziek spektakel waren we allemaal wel een beetje moe. En heb ik even rustig aan gedaan.
S avonds aten we stamppot , maar dan een beetje anders. Was ook weer heel lekker !!!
Wordt nog moeilijk wie de kookwedstrijd gaat winnen !!
Ondertussen waren R en W en de familie van A en A ook gekomen.


 

Maar waarom ????


 

Eerst maar is koffie met gebak !!! Want ik trakteerde alvast voor mijn verjaardag. En toen werd het heel lief. Ik kreeg allemaal kado's.
Dat had echt niet gehoeven, maar ben er wel heel blij mee.
Na het gebak ging W even weg met al het bezoek en met K. Ze ging zei ze een rondleiding geven.
Maar kwam niet meer terug, in 1 keer stond bange bep voor ons.
En hebben we vervolgens een spannende lichtjestoch gelopen inclusief clown , maar gelukkig zonder kettingzaag.
Ook ben ik natuurijk zo gemeen geweest om iemand te laten schrikken hihihi.
Maar helaas karma , ik schrok zelf ook van iemand.
Hierna hebben we nog een keer keer op keer gedaan. En weer kwam het niet af.
De volgende dag heb ik weer gedoucht.
En hadden we weer een heerlijk ontbijt van Aa , en de andere bezoekers.
Hierna kwam dan het moment van het weekend, de echte kookwedstrijd ging van start.
Er werd van alles gemaakt en gegeten. En aan het einde hadden we een hele terechte winnaar.
Gefeliciteerd N.

 

Wist je dat :


L en ik zo gek op foto's kunnen staan, dat ik mezelf afvroeg of het nog wel gekker kon.

 

Ik prettig gestoord ben, maar dit wel positief was.

 

K een hele goede halloween clown was. Ik toch wel een beetje schrok.

 

Keer op keer , keer op keer niet afkwam

 

Er meerde bossen s nachts zijn omgezaagd.
Ik ook mijn bijdrage heb geleverd

 

We een heel mooi weekend hadden

Niemand meer zonder te lachen peperplant en borrel plankje kan zeggen ?


Alle vrijwilligers super bedankt !!! Jullie zijn mensen met een gouden randje
Jessica van Achterberg
Alle rechten voorbehouden 2017
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin