wist je datjes

22-09-2017

Hier komen ze dan de WIST JE DATJES
Wist je dat:
- Ik auto rijlessen heb gehad, maar helaas het niet ging redden vanwege dat ik niet snel genoeg links of rechts kon kijken ?
- mijn rij instructeur mij dit wel wilde leren ?
- Ik hier nog steeds op wacht ?
- als er een reclame bedrijf belt, ik niet weet of mijn ouders thuis zijn ?
- Mensen zich regelmatig vergissen in mijn leeftijd aan de telefoon ?
- Dit soms echt tot ergenissen kan lijden van beide kanten ?
- Ik soms gok wat er gezegd wordt ?
- Dan wel is het hele verkeerde antwoord heb gegeven ?
- Mijn operatie in 2013 aan mijn oor, best wel eng vond ?
- Ik wakker mocht blijven tijdens de operatie omdat ze in de buurt van een aangezichtszenuw zaten ?
- de arts perongeluk zijn gereedschap op mijn gezicht legde ?
- ik moest blijven praten en dat het goed is gegaan ?
- het best een leuk gesprek was over de kippen voor zijn dochter ?
- Ik 2 broers en 2 zussen heb ?
- ik in totaal 12 keer tante  ?
- Ik peettante ben van levis !!!
- Ik zelf geen kinderen heb, maar wel een hondje genaamd river ?
- Ik het irritant vind als mensen gaan staren ?
- Ik mezelf erop heb betrapt als ik iets zie dat anders is ook ga kijken, maar niet blijf staren
- Ik voorlopig niet geopereerd hoef te worden ?
- ik nadat ze de vorige keer een stukje kraakbeen uit mijn oor hebben verwijderd , een week later naar pink ging ?
- Ik dit fantastisch vond en dit te danken had aan au3 ?

- Dit het einde is van de wist je dat jes ?

Jessica van Achterberg
Alle rechten voorbehouden 2017
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin